פומרנץ מיצים – קצת עלינו

חברת פומרנץ מיצים הוקמה ב- 1992.
בתקופה זו, הייתה ישראל יצואנית גדולה של פרי הדר.
באותו זמן לא הייתה בארץ מודעות למיץ טבעי ומצונן והמוצרים ששלטו בשוק היו משקאות אשר אינם על טהרת הפרי, כדוגמת מיץ פז, זיפ ועוד…
החברה בחרה כיעד, לייצר מיץ טרי, איכותי מ 100% פרי וללא תוספות מים או סוכר.

לאור הרצון לשווק מיץ טרי נתקלה החברה בבעיית אורך החיים הקצר של המיץ, אשר עומד על 7 ימים ובקירור בלבד.

בהשראת שיווק כדי החלב בעבר, שהיו מגיעים עד לבית הלקוח בכל בוקר, נמצא פתרון אפשרי לשיווק המיץ והוחלט ליישם מודל-חלב זה בחברה.

החברה החלה את דרכה בעזרת משווקים-מפיצים עצמאיים, אשר החלו להפיץ את המיץ בירושלים עד לבית לקוחותיהם בכל סוף שבוע. במרוצת הזמן החל המוצר לצבור עניין ותאוצה, חבר הביא חבר, ונפח המכירות גדל. יחד איתו גם גדלה כמות המפיצים והתפרשה אל מחוץ לירושלים.

עם חשיפת המוצר למספר רב של לקוחות נוצר גם הצורך בהפצתו לבתי קפה ומסעדות. כמו כן החל גם ביקוש מצד מפעלים אחדים להשתמש במיץ כחומר גלם למוצרים שונים שאינם 100% מיץ.

וכך מאז ועד היום החברה ממשיכה לגייס מפיצים חדשים ולעמול על דרכי שיווק חדשות לעזור להם להגדיל את קווי החלוקה שלהם. וכן להפיץ מוצרים לשוק המסעדות ובתי-הקפה בנוסף למוצרים שאינם על טהרת הפרי וכן מוצרים שונים למגזר המוסדי.

כיום: החברה פועלת בשני המישורים: השוק הביתי והשוק המוסדי, באזורים נרחבים בארץ ומשווקת את מוצריה הביתיים ע"י מפיצים רבים בכל סוף שבוע. המיץ משווק ללקוחותיה הקבועים של החברה עד לפתח הדלת מספר שעות עד יממה מרגע כניסתו לבקבוק!

כמו-כן, משווקת החברה מוצרים למסעדות, בתי-מלון, קייטרינג ובתי קפה, מקריית-שמונה ועד אילת, וממישור-אדומים ועד רצועת-החוף.

להורדת הקטלוג
מפת חלוקה פומרנץ

"אני מאמין בשיתוף פעולה ובעבודה עצמאית של המפיצים וכך בניתי את מחירון המוצרים כאשר רוב הרווח מגיע למפיצים!
בהתאם לכך, אנו מצפים מהמפיצים לפתח את הקווים שלהם ולהגדיל את סך המכירות.
קו ממוצע יכול להניב כ-3000 ש"ח רווח חודשי למפיץ אשר יחלק אותו, וזאת בעבודה חד פעמית לשבוע של כ5-6 שעות!

כמובן, שעל מנת להגיע לידי זה דרושה עבודת שיווק עצמאית של המפיצים והרווח כולו שלהם.
אנו נמשיך לפעול על מנת לשפר ולשדרג את סל המוצרים שלנו ולייצר את המיץ הטעים והביתי ביותר בשוק הישראלי, ולשווק עד לפתח דלת הלקוחות.
אנו פועלים לאורך כל השנה בניסיון לעזור וללוות את המפיצים שלנו להצליח יותר ולגדול!!!
ונמשיך לתת מענה תמידי לכל מי שרוצה להיות שותף להצלחתנו."

פנחס (פיני) בלבין, מקים ומייסד, ועד היום מנכ"ל בפועל ובעלים.פיני

אודות המקימים

פנחס (פיני) בלבין, מקים ומייסד, ועד היום מנכ"ל בפועל ובעלים.
פול קובל, חבר ילדות מאוסטרליה הצטרף מהקמת החברה ועד 2008. במהלכם היה שותף שקט בלבד.
מיכאל פושט (ז"ל), הצטרף לאחר כשנה ונשאר כשותף פעיל עד 2005.

את הרעיון פיני קיבל מבני דודיו, באוסטרליה על כל שולחן היה בקבוק תפוז או תפוח, דבר שלא היה מקובל אז בארץ מלבד קפואים להכנה…
בעקבות כך נולד הרעיון של ייצור ושיווק המיץ כמו באוסטרליה עד הבית.

בתחילת הדרך המפעל התמקד בסחיטה של תפוזים אשכוליות אדומות ולימון בלבד. והמיצים שווקו אך ורק לבתים פרטיים ע"י מפיצים עצמאיים, בכל-סופ"ש.
פיני בעצמו החזיק קו באזור מגוריו עד לפני מספר שנים…

לאחר שהמפעל עלה והתפתח והמוצר קיבל תנופה, הגיעו המקימים ובראשם פיני ל